سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه :

بزرگنمایی در انتشار تصاویر ماهی های تلف شده/ فاضلاب علت از بین رفتن ماهی ها نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: تلف شدن ماهی ها در ساحل این بندر ارتباطی با آلودگی ناشی از ورود فاضلاب خانگی به دریا ندارد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر  محمد تولیده  رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: پس از اطلاع از تلف شدن ماهی ها در ساحل گناوه بررسی های لازم انجام شد که علت های مختلفی برای این رویداد پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: دورریز کردن ماهی های غیر اقتصادی که از تور صیادان غیرمجاز ترال کننده که به دریا ریخته می شود یا صیادانی که تور ها را در دریا پهن می کنند اما به علت مشکلات نتوانند به موقع آن را جمع کنند، سبب می‌شود که بخشی از ماهی‌های صیدشده، سالم نبوده و یا به دلیل ارزش نداشتن اقتصادی برای فروش در دریا رها شود.

وی با انتقاد از برخی شایعه‌ سازی‌ها بیان کرد: برخی تصاویر منتشر شده در ارتباط با ماهی های تلف شده نشان می دهد بزرگ نمایی شده است.

تولیده ادامه داد: تحت هیچ شرایطی ماهی های تلف شده ارتباطی با آلودگی ناشی از فاضلاب شهری ندارد و باتوجه به اینکه گونه های دیگر آبزی نیز وجود دارد باید آنها نیز تلف می شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: با بررسی از بافت ماهی‌ها، مشخص بود که در روزهای گذشته صید با جریان آب و باد به کنار ساحل این بندر رسیده است.

یادآور می شود: در فضای مجازی شهرستان گناوه در روز گذشته مطلبی مبنی بر تلف شدن ماهی ها در ساحل این بندر انتشار و علت آن را ورود فاضلاب خانگی شهری به دریا عنوان کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

فاضلاب ربطی به تلف شدن ماهی ها ندارد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.