سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه با مدیران شبکه اترک

در این نشست هم اندیشی، راهکار‌های رسانه‌ای برای خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار خراسان شمالی، طرح و بررسی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در نشست با مدیرکل و معاونان صداوسیمای شبکه اترک گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان شمالی، پس از دو سال از ایجاد آن در استان، جزء ده استان برتر کشور است.

سرهنگ محمدرضا شجاع افزود: در حال حاضر با توجه به منویات رهبری باید این قرارگاه‌ها به سمت پیشرفت هزار نقطه در کشور پیش بروند که در این حوزه ، به سمت پیشرفت دهستان‌ها در حرکت هستند.

وی به هدفگذاری برای آبادانی ۱۸ دهستان استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: هم اکنون چهار دهستان حصارچه ، گیفان ،  شیرین سو و راستقان با ۸۰ روستا و ۳۵ هزار نفر جمعیت در اولویت قرار دارد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به محرومیت‌های موجود در برخی نقاط استان افزود: این قرارگاه‌ها با کارگروه‌های پنجگانه فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت و معیشت ، اشتغال و زیرساخت عمران برای توسعه دهستان‌ها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شجاع گفت: با جلب همکاری امامان جماعت روستا‌ها و تشکیل شبکه‌های مردمی ، مشکلات حوزه‌های سرمایه اجتماعی ، اشتغال و سلامت رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرارگاه استان پایلوت کشوری معیشت و اشتغال است  ، گفت: چهار و نیم میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده تا با هم افزایی و همکاری مردم برای خود مردم کار ایجاد کنیم.

سرهنگ شجاع گفت: بدین طریق سرمایه‌های اجتماعی، اعتماد مردم به نظام اسلامی و اطمینان و فضای آرامش با پرچم ولایت پیش می‌رود و توطئه‌های اقتصادی دشمن ناکام می‌ماند.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست با اشاره به ظرفیت بالای صدا و سیما که متاسفانه هنوز برای مدیران استانی ناشناخته مانده و حلقه اتصالشان قوی نیست گفت: صدا و سیما ، با زبان گویا ، روان و ساده ، در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ، قدرت اثرگذاری بسیار بالایی دارد و مسئولان باید ارتباط خود را با آن ، قوی‌تر کنند تا کار و تلاش و آبادانی در جامعه، عینا دیده شود.

حمید قربانی جم به مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اطمینان داد برای پوشش خبر‌ها و مراسم مختلف و معرفی روستا‌های بالقوه و حتی محروم، از شبکه استانی و سراسری، نهایت همکاری را خواهیم داشت.

وی از اعزام گروه کودک و نوجوان به یکی از دهستان‌های استان زیر نظر این قرارگاه خبر داد و گفت: برای کودکان و نوجوانان یکی از دهستان ها، برنامه یک روزه اجرا خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه اترک ، از عملکرد خداپسندانه و احساس مسئولیت بجای این جهادگران قدردانی کرد.

انتهای پیام / ب

نشست هم اندیشی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه با مدیران شبکه اترک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.