سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عراقی زاده:

هدف کنگره طب نظامی، تبادل تجربه و دانش بود

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همکاران من تلاش کردند تا این کنگره را به نحو احسن برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسن عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه چهارمین کنگره طب نظامی آسیا پاسفیک که امروز دوشنبه 23 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه همکاران من تلاش کردند تا این کنگره را به نحو احسن برگزار کنیم گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره، تبادل تجربه و دانش در حوزه طب نظامی بود. ما برای اجرای این کنگره هزینه‌های زیادی کرده‌ایم تا بتوانیم توانایی ها و ظرفیت خود را در حوزه طب نظامی ارتقا دهیم.

خوشدل با اشاره به اینکه در قرآن آیه ای است که می گوید هر کس جان یک فرد را نجات دهد، جان تمام بشریت را نجات داده اظهار کرد: بر این باور هستیم که این کنگره فرصت‌های خوبی را فراهم می‌کند تا بتوانیم به این آیه از قرآن عمل کرده و اهداف خود را در زمینه طب نظامی تحقق ببخشید، ما با تلاش مشترک می‌توانیم آموزش‌های لازم را به نیروهای نظامی خود ارائه دهیم.

وی ادآور شد: دوستانمان زحمات زیادی را در راه پیشرفت طب نظامی کشیدند؛ بخشی از این زحمات در کنگره اخیر ارائه داده شد و جا دارد من از این دوستان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.