سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ مدال سهم ورزشکاران بوشهری در مسابقات پاراآسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با کسب ۱۱ مدال انتظارات را برآورده کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد بهروزیان فرد افزود: تلاش و جنگندگی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارا آسیایی ستودنی بود و به همین دلیل در آیینی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: ۱۳ ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شدند که در پایان ۱۱ مدال رنگارنگ ره آورد آن‌ها برای کشور و استان بوشهر بود.

بهروزیان فرد یادآور شد: در این رقابت‌ها در بخش کم بینایان و نابینایان، عذرا مهدوی کیا در دو ۱۵۰۰ متر به یک نشان طلا، دو ۴۰۰ متر و پرتاب نیزه به ۲ نشان برنز دست یافت.

وی افزود: محمدرضا احمدی نیز در پرتاب وزنه نشان طلای مسابقات را به گردن آویخت.

بهروزیان فرد یادآور شد: سیدعرفان حسینی لیراوی در ماده پرتاب نیزه به نشان برنز رسید و در رشته گلبال نیز محمدرضا ابراهیم زاده مطلق مربی گناوه‌ای به همراه تیم ملی نشان طلای این مسابقات را کسب کردند.

وی بیان داشت: فریبا زنده بودی در رشته شطرنج استاندارد و سرعت ۲ مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی را به ارمغان آورد و در بخش مردان نیز مجید باقری در رشته شطرنج استاندارد در رده تیمی قهرمان و به مدال طلا دست یافت.

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اندونزی در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب ۵۱ مدال طلا، ۴۲ نقره و ۴۳ برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم ایستاد.

این بازی‌ها که از ۱۴ مهر به میزبانی اندونزی و در شهر «جاکارتا» آغاز شده بود، کاروان چین همچون دوره‌های گذشته در صدر جدول توزیع مدال‌ها ایستاد و با کسب ۱۷۲ طلا، ۸۸ نقره و ۵۹ برنز به عنوان نخست و کره جنوبی در رقابتی نزدیک با ایران و رسیدن به ۵۳ طلا، ۴۵ نقره و ۴۷ برنز به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/م

بوشهری‌ها در پاراآسیایی جاکارتا درخشیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.