سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار متناقض از دستیابی مذاکره‌کنندگان برکسیت به توافق

منابع خبری خبر‌هایی ضد و نقیض در خصوص حصول توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا منتشر کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سه دیپلمات اروپایی گفته‌اند مذاکره کنندگان برکسیت به توافقی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دست یافتند.

این در حالی است که رویترز در خبری دیگر اعلام کرد مقامات و دیپلمات‌های ارشد اروپایی گفتند مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا بعید است روز یکشنبه به توافق نهایی برکسیت با انگلیس دست یابند.

منابع ارشد اتحادیه اروپا گفتند مقامات انگلیس و اتحادیه اروپا در مذاکرات روز یکشنبه در بروکسل هنوز به توافق نهایی درباره برکسیت دست نیافته اند.

برخی مقامات اتحادیه اروپا پس از این گفتگو ابراز خوشبینی کردند مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا در نشست سفرای کشور‌های این اتحادیه در روز یکشنبه خواهند گفت: به توافقی دست یافته اند.

اما دیگر منابع گفتند گفتگو‌های بیشتر برای دستیابی به توافقی که طرفین خواهان آن باشند، ضروری است. هنوز هیچ توافقی با انگلیس درباره مفاد خروج از اتحادیه اروپا حاصل نشده است.

رویترز در خبری دیگر اعلام کرد: دو منبع دیپلماتیک گفتند به سفرای ۲۷ کشور اتحادیه اروپا گفته شده است هنوز هیچ توافقی با انگلیس درباره مفاد خروج از اتحادیه اروپا حاصل نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.