سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: با صحبت‌های طباطبایی، استقلال ضرر می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:صحیح نیست طباطبایی بدون اطلاعات کافی علیه مدیریت حال استقلال صحبت کند. با چنین اتفاقی فقط باشگاه استقلال است که ضرر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا رجبی پیکسوت باشگاه استقلال ، درباره دعوای فتحی و طباطبایی در برنامه تلویزیونی گفت:هادی طباطبایی حضور کوتاهی در استقلال داشته و این موضوع بر کسی پوشیده نیست  اما این دلیل نمی شود که او از این شبکه به آن شبکه برود از این رادیو به آن رادیو برود و بدون اطلاعات کافی علیه مدیریت حال استقلال صحبت کند. با چنین اتفاقی فقط باشگاه استقلال است که ضرر خواهد کرد. بعضی وقتها آدمها چگونه حرف زدن و اینکه کجا این حرفها را بزنندبلد نیستند. هدف طباطبایی از این صحبتها فقط مطرح کردن خودش است.

او ادامه داد:نقش مدیرعامل در یک باشگاه به مانند نقش پدر در یک خانواده است و تخریب مدیریت باشگاه یعنی نابود کردن خانواده. از زمانی که فتحی روی کار آمده است طباطبایی در حال انتقاد از او بوده است. این همه انتقاد بی منطق درست نیست.

جدایی تیام، جباروف و ابراهیمی ربطی به فتحی ندارد

رجبی بیان کرد:جدایی تیام، جباروف و ابراهیمی ربطی به فتحی ندارد. این بازیکنان به خاطر نوع قراردادی که با باشگاه داشتند و در زمان مدیریت قبلی این قرارداد ها امضا شده بود از باشگاه جدا شدند. خود شفر نیز در جریان این موضوع است و می داند مقصر این اتفاق چه کسانی هستند.اصلا این بازیکنان رفتند که رفتند. مگر تیم فوتبال پرسپولیس در چند سال اخیر 7-8 بازیکن کلیدی خود را از دست نداد، پس چرا پرسپولیسی ها اینگونه مورد انتقاد قرار نگرفتند.خود شفر هم دارد این موضع را کش می دهد تا نتیجه نگرفتن هایش را گردن این اتفاق بیاندازد. چرا طباطبایی راجب بازیکنان جدید و ناکارآمدی که زیر نظر وینفرد شفر به استقلال آمدند حرفی نمی زند.

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت :طباطبایی تا الان فقط در برنامه کودک حضور پیدا نکرده و علیه استقلال صحبت نکرده است. این کار او بد و زشت است. یکبار در مورد حاجیلو صحبت می کند، یکبار راجب مدیریت صحبت می کند. به او می گویم که بداند جایگاهی در تیم استقلال ندارد. او نباید خود را در این حد و اندازه ببیند که بخواهد در مورد پورحیدری و حجازی حرف بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد:همه می دانند که من از اول تا آخر فوتبالم را در باشگاه استقلال بودم، در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کردم و در روز هفتم پدرم تیمم را تنها نگذاشتم. حال چنین ادعایی که طباطبایی می کند ندارم. اما طباطبایی با این شرایط استقلال همچنان ولکن این قضیه نیست.

مردم فهمیدند که بعضی افراد به خاطر اینکه نتوانسته اند پست بگیرند چه کارهایی می کنند

او ادامه داد:اصلا این موضوع ، موضوعی نیست که در مورد آن بخواهند در یک برنامه تلویزیونی صحبت کنند. فتحی نیز نباید به این بحث ادامه می داد. اما نکته مثبت این است که مردم همه چیز را فهمیدند. مردم فهمیدند که بعضی افراد به خاطر اینکه نتوانسته اند پست بگیرند چه کارهایی می کنند. طباطبایی تا دیروز نمی گفت توفیقی جزو خانواده استقلال نیست، حالا چه اتفاقی افتاده است که اینگونه حرف می زند.

رجبی در پایان افزود:فتحی در باشگاه استقلال در حال انجام دادن کارش است. در این مدت تیم پیشکسوتان را تشکیل داده است وکمیته فنی تیم نیز فعال است. او هروقت تیم به تغییری نیاز دارد این کار را حتما انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

صحبت های تند سرپرست باشگاه استقلال و هادی طباطبایی

مرزبان: مدیران استقلال با "هوچی گری" می‌خواهند ضعف‌های خودشان را پنهان کنند

خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند/ مناظره بعدی فتحی و طباطبایی در هاله‌ای از ابهام


انتهای پیام/

صحبت های رجبی در مورد انتقادهای طباطبایی به فتحی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.