سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو: اگر حماس حملاتش را متوقف نکند، به گونه دیگری آن‌ها را متوقف می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه حماس گفت اگر این جنبش اقداماتش را متوقف نکند، این رژیم انتقامی «دردناک» از آن خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در جلسه کابینه، بار دیگر جنبش حماس را تهدید کرد و مدعی شد اگر حملات در غزه علیه رژیم صهیونیستی متوقف نشوند، تل آویو به گونه دیگری به آن واکنش نشان می دهد.

وی در ادامه لفاظی ها علیه جنبش حماس گفت: حماس ظاهرا پیام را نگرفته است. اگر آنها حملات خود علیه ما را متوقف نکنند، به گونه دیگری متوقفشان می کنیم. اگر حماس منظور ما را متوجه شود، همین الان خشونتها را متوقف می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهایش مدعی شد: پاسخ اسرائیل به این حملات دردناک خواهد بود. خیلی دردناک خواهد بود.

روز جمعه در ادامه تظاهرات 15 هزار نفری در مرزهای نوار غزه، نیروهای سرکوبگر رژیم صهیونیستی 6 فلسطینی را به شهادت رساندند. در این درگیری ها دهها نفر هم مجروح شدند. در پی تشدید این خشونت ها، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش فلسطینیان برای کارگذاشتن بمب های کنار جاده ای در نوار غزه و تداوم تظاهرات، سوخت رسانی به نوار غزه را متوقف کرد.

لیبرمن با صدور این دستور مدعی شد: اسرائیل نمی تواند شرایطی را تحمل کند که از یک سو تانکرهای سوخت وارد غزه شوند و از سوی دیگر علیه سربازان و شهروندان اسرائیلی خشونت به کار گرفته شود.

سه شنبه هفته گذشته، قطر دو کامیون حامل 35 هزار لیتر سوخت ویژه نیروگاه تولید برق نوار غزه به این منطقه ارسال کرد و قرار بود هفت کامیون دیگر وارد غزه شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
مرگ بر نتانیاهوی جنایتکار
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
هیچ کاری نمیتوانی بکنی و محکوم به نابودی هستید