سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان عراقی پذیرای زائران اربعین +فیلم

شیعیان عراق برای پذیرایی خوب از زائران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و کودکان نیز در این میان نقشی پررنگ دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پذیرایی مردم عراق از زائران اربعین که از سراسر دنیا خود را به کربلا می‌رسانند، صحنه‌هایی زیبا و دلنشین را به جا می‌گذارد و با خاطرات خوب و خوش آن‌ها را بدرقه می‌کند.

عده‌ای خانه و کاشانه خود را برای پذیرایی و اسکان زائران ایرانی آماده می‌کنند و امکانات مورد نیاز زائران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و  عده‌ای دیگر با همه توان و دارایی خود به دنبال فراهم کردن آسایش بیشتر برای زائران امام حسین علیه السلام هستند.

خلاصه هر کس هرطور که می‌تواند و وسعش اجازه می‌دهد برای زائران اربعینی کربلا که به نوعی مهمان عراقی‌ها به شمار می‌روند تلاش می‌کنند و محبت و علاقه مشترکشان به امام حسین و اهل بیت علیه السلام را به یکدیگر نشان می‌دهند.

عشق و علاقه افراد به حضرت سید الشهدا محور گردهمایی بزرگ زائران کربلا در زمان اربعین است و پیاده روی بزرگ و گسترده زائران نیز بر اساس این عشق مشترک صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: کوچکترین زائر امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین+ فیلم 


در ادامه ویدئویی از پذیرایی کودکان عراقی از زائران ایرانی می‌بینید که در کنار بزرگترهای خود و دوشادوش آن‌ها برای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و در تکاپو هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اربعین ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.