سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اجرا و به بهره برداری رسیده است که از این میزان ۷۰۰ کیلومتر در دولت یازدهم و دوازدهم بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ کیلومتر پروژه راه روستایی در دست اجرا داریم.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در تشریح مهمترین پروژه های این بخش یادآور شد: احداث و بهسازی محور شال – ماجولان – ماسوله یکی از این پروژه ها است که کل این پروژه به طول ۳۵ کیلومتر بوده و تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.

حیدری با بیان اینکه اجرای این پروژه را مدیون توانمندی و پایمردی پیمانکاران هستیم، ادامه داد: اعتبار مناسبی برای این پروژه تخصیص نیافته و هم اکنون برای اتمام نیاز به بودجه دارد که امیدواریم با مساعدت استاندار اردبیل تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه ها نیاز به تخصیص فوری اعتبارات داریم، تصریح کرد: احداث راه محوری برندق – جعفرآباد به طول ۱۶ کیلومتر نیز از دیگر پروژه های توسعه ای راه روستایی بوده و تا پایان فصل کاری سالجاری به اتمام می رسد و امیدواریم منابع آن هم تامین شود.

انتهای پیام/ع

احداث 180 کیلومتر راه روستایی در اردبیل

 

 

برچسب ها: راه روستایی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مردان پور
۱۱:۲۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
با پیگیری های 15 ساله اهالی روستای لنج آبادمشگین شهر و 7 روستای هم جوار فقط 4 کیلومتر اولیه آن آسفالت نه زیر سازی اولیه شده است امسال نه سال دیگه . سال دیگه .... خسته مون کردید به خدا!