سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفافیت در شهرداری شهرآباد از حرف تا عمل

شهردار شهرآباد گفت: برای اولین بار در راستای شفاف سازی اقدامات مالی، معاملات اقتصادی این شهرداری در اتاق شیشه‌ای قرار میگیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی نجفی شهردار شهرآباد در این باره افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران در این زمینه، دستگاه‌های اجرایی مکلفند همه معاملات کوچک، متوسط و بزرگ خود اعم از خرید، مناقصه و مزایده را بر اساس زمان‌بندی اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با رعایت فرآیند برگزاری مناقصات و مزایده‌ها از طریق سامانه ستاد به انجام برسانند.

وی گفت: در این راستا شهرداری شهرآباد به عنوان سومین شهرداری در خراسان رضوی و اولین شهرداری در منطقه ترشیز تمامی معاملات مالی شهرداری را با سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام میدهد.

نجفی افزود: از این پس تمام مراحل روی کاغذ و اقدامات حضوری شرکت در هر گونه مناقصه یا مزایده بر اساس ثبت نام در سایتی خواهد بود که زیر نظر سازمان بازرسی کل کشور بوده و امکان برنده شدن پیمانکار از هر نقطه کشور درمناقصه و مزایده فراهم خواهد بود.

شهردار شهرآباد با بیان اینکه شفافیت، اولین ارمغان استفاده از این سامانه در سیستم اداری کشور است تصریح کرد: تمام تأمین‌کنندگان کالا‌های تدارکاتی و مشارکت‌کنندگان در مناقصات و مزایدات دولتی می‌توانند بدون واسطه انسانی تمام جزئیات فعالیت خود را در سامانه ثبت کنند و از رعایت عدالت در این معاملات و واگذاری‌ها به بخش خصوصی اطمینان داشته باشد.

گفتنی است: شهرداری شهرآباد در اردیبهشت ۱۳۹۰ به عنوان هفتاد ودومین شهرداری استان خراسان رضوی موجودیت پیدا کرد.

انتهای پیام//آ. ف


معاملات شهرداری شهرآباد در اتاق شیشه‌ای

برچسب ها: شهرداری ، شفافیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.