سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

کاروان سلامت هلال احمر ایلام به روستای گاودول اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت توسط هلال احمر شهرستان های چرداول، ایوان و سیروان به صورت منطقه ای به روستای محروم گاودول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حسین عارفی مدیر عامل هلال احمر ایلام گفت : در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، کاروان سلامت هلال احمر ایلام به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی ، فرهنگی و آموزشی رایگان به محرومان و نیازمندان روستای گاودول اعزام شدند.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح کاروان سلامت بیش از 80 بسته بهداشتی، درمانی، معیشتی و فرهنگی و البسه در بین روستاییان محروم توزیع و همچنین ویزیت پزشک عمومی ، دندانپزشک و مامایی، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون و کلاس های فرهنگی و آموزشی به صورت رایگان به کودکان، بیماران سالمند و نیازمند روستاییان گاودول ارائه شد.

عارفی افزود: کاروان سلامت شامل 4 پزشک و داندان پزشک از داوطلبان هلال احمر ، پرستار و همچنین ماما ، مشاور ، تزریقات ، تکنسین دارویی، داروخانه ، بهورز ،15 نفر از اعضای داوطلبان فعال هلال احمر و 11نفر از پرسنل هلال احمر شهرستان های چرداول، سیروان ، ایوان و ایلام در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع به بیش از 180 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه دادند.

وی اظهار کرد: با حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای گاودول در زمینه های فرهنگی و هنری ضمن آموزش کودکان ، بسته‌های آموزشی، بسته های لوازم التحریر و اسباب بازی در ميان کودکان توزيع شد.

انتهای پیام/ د

اعزام کاروان سلامت هلال احمربه مناطق محروم روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.