سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

استقرار ۵ فروند بالگرد اورژانس در مرز مهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار پنج فروند بالگرد اورژانس برای ایام اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : در ایام تردد زائران اربعین حسینی امسال تعداد ۱۵۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ فروند بالگرد، ۳ بیمارستان صحرایی و ۱۲۰۰ نفر در قالب تیم های پزشکی به پرسنل درمانی استان به زائران خدمات دهی خواهند کرد.

وی بیان کرد: در ایام پیش رو مهمترین و بزرگترین تجمع بشری به نام اربعین حسینی انجام می گیرد و تردد جمعیت عظیمی از زائران اربعین حسینی در استان ایلام می تواند این استان را به تمام کشور و حتی جهان معرفی کند.

همتی با اشاره به اینکه استان ایلام در ایام اربعین میزبان جمعیت میلیونی زائران خواهد بود، افزود: این تجمع عظیم قطعاً تهدیداتی نیز در حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت و آگاه سازی عموم مردم برای پیشگیری از شیوع بیماریها، برنامه ریزی شایسته‌ای را می طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: خدمات دهی عمومی به زائران از سوی مردم به صورت داوطلبانه است و عدم نظارت کافی بر این خدمات می تواند مشکلاتی را در حوزه سلامت و بهداشت به وجود آورد لذا انتظار می رود تمام دستگاه های ذیربط در این مقوله مهم دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

انتهای پیام/ د

استقرار بالگرد اورژانسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.