سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد؛

آغاز طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: سومین مرحله طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور از روز شنبه به مدت یک ماه در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام  گفت: هدف از اجرای این طرح شناخت تغییرات ایجاد شده در واحدهای مسکونی بهسازی شده، ارائه خدمات مناسب در روستاها، بهبود وضعیت زندگی روستایی، شناخت ویژگی های عمومی روستا، ویژگی های فنی و اطلاعات مالکان واحدهای مسکونی است.

وی اظهار کرد: جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگی‌های سکونتی و بهداشتی، برنامه ‌ریزی برای پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه و عمران مناطق روستایی از دیگر هدف های طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی به شمار می رود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه اجرای این طرح در 132 روستای استان به مدت یک ماه انجام می شود، افزود: طرح آمارگیری پنج هزار و 121 واحد مسکونی روستایی در 10 شهرستان تابعه استان همزمان با سراسر کشور از روز گذشته آغاز شده است.

محبی اضافه کرد: از آنجایی که آمار و اطلاعات به عنوان پایه و اساس برنامه ریزی بنیاد مسکن به شمار می رود، همکاری مطلوب روستاییان برای اجرای موفق این طرح ضروری است.

انتهای پیام/ د

آمارگیری مسکن روستایی

برچسب ها: مسکن ، مسکن اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.