سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان تشریح کرد

وظیفه حاکمیت دینی در قبال اربعین +فیلم

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: همه دستگاه‌هایی که در برگزاری مراسم اربعین نقش دارند، باید به عنوان دستگاه حاکمیت دینی زائران را برای حضور در این سفر یاری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور در سفر اربعین بهترین فرصت برای تقویت باورهای دینی و تبلیغ مذهب شیعه به شمار می‌رود و همه نهادهای فرهنگی باید در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی عظیم اربعین مشارکتی فعال داشته باشند.

در این ویدئو حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان برگزاری مراسم اربعین ضرورت مشارکت نهادها و دستگاه‌های فرهنگی را تشریح می‌کند.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین پناهیان راهپیمایی گسترده اربعین که طی سال‌های اخیر با حضور میلیون‌ها نفر از محبان و ارادتمندان امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی برای انجام یک فعالیت فرهنگی موثر و تاثیرگذار به شمار می‌رود. از این رو همه دستگاه‌هایی که در برگزاری مراسم اربعین نقش دارند، باید به عنوان دستگاه حاکمیت دینی زائران اربعین را برای حضور در این سفر یاری و مساعدت کنند.


بیشتر بخوانید: آیا برای زیارت امام حسین (ع) در اربعین آماده شده‌اید؟ +فیلم 


در مراسم اربعین میلیون‌ها نفر از افراد با عقاید و گرایش‌های دینی مختلف و متفاوت حضور دارند و گردهمایی آن‌ها تنها به واسطه محبت امام حسین علیه السلام شکل می‌گیرد و هر سال بر تعداد این افراد اضافه شده و بر شکوه و عظمت این حرکت نیز افزوده می‌شود.

در ویدئویی که در ادامه می‎آید، مشروح صحبت‌های این سخنران مذهبی درباره اربعین و ضرورت مشارکت سایر نهادهای فرهنگی که بودجه فرهنگی دارند را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

سخنان صریح حجت الاسلام پناهیان در حضور مسئولین دولتی اربعین

برچسب ها: اربعین ، کربلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.