سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه جشنواره هفته کودک در بوشهر

مراسم اختتامیه جشنواره هفته کودک در بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین خطاب به کودکان گفت: ما مسئولان آنچه را در توان داریم برای شادی و فراهم کردن زمینه رفاه شما عزیزان انجام می‌دهیم.

عبدالکریم گراوند افزود: کودکان امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند و مسئولان هم باید برای ساختن ایرانی آباد در آینده، امروز به کودکان توجه کرده و زمینه شادی و آرامش آنان را فراهم کنند.

وی با قدردانی از برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های هفته کودک در بوشهر بیان کرد: ساخت ایرانی آباد بستگی به این دارد که امروز کودکان سرزمینمان در آرامش و آسایش به کسب علم و دانش بپردازند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر هم در این مراسم گفت: جامعه‌ای که هدفش توجه به کودک و تربیت انسان‌هایی با دانش است یک جامعه توسعه گراست.

زهره عالی نسب افزود: برای رسیدن به توسعه به آموزش نیاز داریم و کودکان در این سنین باید آموزش‌های مختلف اجتماعی و اخلاقی را فرا بگیرند ضمن اینکه کودکان آیینه‌های رفتار‌های ما هستند.

در ادامه ویژه برنامه‌های مختلف نقالی، شعرخوانی، قصه گویی، سرود توسط شماری از دانش آموزان و فعالان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره هفته کودک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.