سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مبلغان دینی در مناطق محروم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان حضور مستمر مبلغان دینی را عاملی مهم برای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام رنجبر امام جمعه ریگان  با بیان اینکه تبلیغ دین در شرایط امروز دنیای اسلام یک ضرورت مهم است، گفت: روحانیون مستقر با حضور در مناطق دوره افتاده، خدمات فرهنگی و دینی شایسته‌ای انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مستمر مبلغان دینی در این مناطق می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در این مناطق بکاهد، بیان داشت: همه دستگاه‌های دینی و فرهنگی باید با انسجام در برنامه ها، ضمن تقویت حضور روحانیون در این مناطق برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه امروز و با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن، سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ بسیار ضروری است، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تبلیغ صحیح و دقیق دین در جامعه بهره گرفته شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام رنجبر نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه ریگان و قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: آسیب‌های اجتماعی امروز به عنوان یک معضل بزرگ در کشور مطرح است و باید برای رفع این آسیب‌ها با همدلی و هم افزایی همه اقشار جامعه به‌ویژه روحانیون، وارد عمل شد و آن را رفع کرد.

وی افزود: امروزه تهاجم فرهنگی، رواج سبک زندگی غربی در جوامع شهری و روستایی و تقلید کورکورانه خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده و متلاشی کرده است و بایستی در این زمینه همه دستگاه‌های فرهنگی احساس وظیفه کنند.

انتهای پیام/ح

تاثیرحضور مبلغان دینی در مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.