سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز تحقیقات بهداشت محیط در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عضو هیأت مؤسس مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی می‌گوید: با توجه به حضور صنایع مختلف در استان و تبدیل‌شدن آن به پایتخت انرژی کشور، این مرکز به‌طور دایم و جامع تاثیر آلودگی‌ها را بر انسان و محیط‌زیست پایش خواهد کرد.

دکتر سینا دوبرادران از دیگر اهداف ایجاد این مرکز را انجام پژوهش‌های بنیادی و بالینی برای اصلاح نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور و جوابگویی به نیاز‌های جامعه عنوان می‌کند.

وی که درجه دکترای تخصصی مهندسی بهداشت محیط دارد، تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه بهداشت محیط سیستمی و انرژی، ترغیب، تشویق و به‌کارگیری پژوهشگران، کوشش در جلب‌توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرایی مربوط در داخل کشور و همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را از دیگر اهدافی می‌داند که او و همکارانش با راه‌اندازی مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی دنبال می‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر اکنون یک پژوهشکده شامل سه مرکز تحقیقاتی دارد.

انتهای پیام/ک

موافقت وزیربهداشت با ایجاد مرکز تحقیقات بهداشت محیط در بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.