سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت آتش سوزی ساختمان مسکونی قزوین در حال بررسی است + عکس

رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: کارشناسان آتش نشانی با حضور در صحنه آتش سوزی ساختمان مسکونی قزوین، در حال بررسی علت این حادثه هستند.

در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت: مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: کارشناسان آتش نشانی پس از مشخص شدن علت حادثه، نتیجه را به دادگاه اعلام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: روز گذشته یک ساختمان چهار طبقه در خیابان وحدت قزوین دچار آتش سوزی وسیع شد که در این حادثه ۱۵ نفر از ساکنان این ساختمان در میان دود و حرارت محبوس شده بودند که ماموران آتش نشانی آنان را با استفاده از نردبان هیدرولیکی نجات دادند.

به گفته منتظری ، ساکنان این ساختمان که دچار دود گرفتگی و مصدومیت جزئی شده بودند به بیمارستان‌های شهید رجایی و بوعلی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: آتش از قسمت پیلوت واقع در طبقه همکف آغاز شده بود و به علت سرایت کردن حریق به ۹ دستگاه خودرو، زبانه‌های آتش و دود غلیظ ناشی از آن کل واحد‌های مسکونی این ساختمان ۴ طبقه را فرا گرفته بود.

رییس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: برای خاموش کردن آتش ۳۰ مامور آتش نشانی با ۱۰ دستگاه خودرو اطفاء حریق در محل حادثه حضور یافتند.

انتهای پیام/

حضور کارشناسان آتش نشانی برای بررسی آتش سوزی ساختمان مسکونی قزوین 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.