سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد؛

توجه به معظل های زیست محیطی در مدیریت شهری قم

موسوی گفت:مؤلفه های زیست محیطی در مدیریت شهری هنوز شناخته شده نیست و این معضل باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با برنامه ریزی و اقدامات درست جبران شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدرضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم درجلسه جمع بندی سلسله نشست های «قم،عش آل محمد(ص)»گفت:با پررنگ شدن بحران های زیست محیطی در سال های اخیر، مسأله حفاظت از محیط زیست در میان مردم و مسئولان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه محیط زیست واژه عامی است که بسیاری از ابعاد فردی و اجتماعی زندگی ما را دربرمی گیرد،عنوان کرد: متأسفانه مدیریت شهری در شهرهای کشورمان، آنگونه که باید و شاید به مسأله محیط زیست توجه نداشته است و در شهر مقدس قم نیز غفلت مسئولان از این مسأله حساس و حیاتی کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه کلانشهر قم در ابعاد مختلف بسیار متراکم شده و دارای محیط زیست شکننده ای است،بیان کرد: با وجود مهاجرت گسترده و تنوع قومیتی در شهر مقدس قم، مسئولان باید هرچه بیشتر برای جلب مشارکت و حضور مؤثر شهروندان در حفظ و حراست از محیط زیست تلاش کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به استقرار واحدهای صنعتی آلاینده پیرامون شهر قم، تخریب باغات درون شهری و آشفتگی مبلمان شهری،یادآورشد: مؤلفه های زیست محیطی در مدیریت شهری هنوز شناخته شده نیست و این معضل باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با برنامه ریزی و اقدامات درست جبران شود.

انتهای پیام/ح

مؤلفه های زیست محیطی در مدیریت شهری قم مورد توجه قرار بگیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.