سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ویزا برای زائران اربعین در همدان

رئیس سازمان حج و زیارت همدان گفت: تاکنون برای ۵ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین در استان صادر ویزا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ساغرچی، رئیس سازمان حج و زیارت همدان به  ثبت نام پیاده ‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۵ هزار و ۴۰۰ نفر ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه هزینه صدور ویزا برای هر نفر، ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است، خاطرنشان کرد: ۳۳ دفتر زیارتی دارای مجوز حج و زیارت، ثبت‌‌نام زائران اربعین حسینی را برعهده دارند، زائران نیز می‌توانند ظرف مدت ۴۸ ساعت ویزای خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان ادامه داد:از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ کاروان با نظارت این مجموعه از استان به عتبات اعزام شده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ ارز نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

ساغرچی گفت: به دلیل افزایش نرخ دلار و بلیت هواپیما نرخ سفر کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات نیز افزایش یافته است و از یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا ۲ میلیون متغییر است.

وی یادآور شد: این نکته را نباید فراموش کرد هتل شهر‌های عراق، نجف و کاظمین درجه‌بندی است لذا قیمت کاروان‌های زمینی و هوایی نیز متغیر بوده و این زائر است که خود انتخاب می‌کند از چه سطحی از خدمات کیفی برخوردار شود.

انتهای پیام/ب

ثبت نام پیاده روی اربعین در همدان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.