سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی برف در نواحی کوهستانی استان سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت جوی برای نواحی کوهستانی استان سمنان گفت: بارش باران، وزش باد شدید، در برخی نقاط رگبار و رعد و برق برای محورهای شمالی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود امواج ناپایدار جوی گفت: برای نواحی کوهستانی استان سمنان بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار جوی تا اواسط هفته در استان سمنان فعالیت دارد افزود: این موج آسمان همه استان را تحت تأثیر قرار داده و سبب بارش باران در اغلب نقاط استان و بارش برف در نواحی سردسیر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: مه آلودگی و کاهش دید از دیگر پدیده‌های جوی است که برای آسمان استان در محورهای شمالی و نواحی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

غلامرضا حسنی غربا  با بیان اینکه در این مدت دمای استان نیز به صورت محسوس کاهش می‌یابد اظهار کرد: دمای هوا به‌ تدریج بین 6 تا 10 درجه کاهش می‌یابد و بر این اساس برای نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف و در نواحی مستعد نیز احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی از  آبگرفتگی و جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی نیز هشدار داد.

انتهای پیام / ز

برف نواحی سردسیر استان سمنان را فرا می‌گیرد

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.