سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات بازسازی روستای داری زنگنه آغاز می شود

 فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: عملیات بازسازی روستای داری زنگنه به دلیل واقع شدن در محدوده سد هواسان و طرح گرمسیری آغاز می شود. 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: روستای داری زنگنه به دلیل واقع شدن در محدوده سد هواسان و طرح گرمسیری به طور کامل تغییر مکان خواهد داده می شود ودر جانمایی جدید عملیات بازسازی آن آغاز میشود .

خدادادی بیان کرد:  در قسمت بالادستی روستا محلی جدید در نظر گرفته شده است و عملیات آماده سازی و جانمایی آن به پایان و مشکلی برای ساخت و ساز نیست و زمین ها به متقاضیان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: تعدادی از خانوارها بازسازی منازلشان را به پیمانکار سپرده اند و تعدادی نیز به صورت خویش فرما در چند روز آینده ساخت وساز منازل مسکونی را آغاز میکنند.
 
خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه  تشریح کرد زیر ساخت های لازم از جمله آب و برق برای روستا پیش بینی شده است.

گفتنی است : فرماندار ثلاث باباجانی  از روستای داری زنگنه از توابع بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی  بازدید کرد و  از نزدیک با مردم روستا دیدار و گفتگو کرد و مشکلات بازسازی این روستا را بررسی نمود.

انتهای پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.