سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت انسجام و همبستگی برای حل مشکلات اقتصادی

برای حل مشکلات اقتصادی جامعه همه اقشار باید کار جهادی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع روسای قوای سه گانه اشاره کرد وگفت : ایشان حل مشکلات جامعه از جمله گرانی و کاهش قدرت خرید مردم را در گرو کار جهادی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین ،خطاب به زائران اربعین گفت: باید رفتارمان با مردم عراق وحدت آفرین و در شان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به نقش امامت و رهبری در جامعه هم پرداخت و افزود: از منظر امیرالمومنین علی (ع) رهبر در جامعه عامل انسجام بین امت برای رسیدن به اهداف است.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس نقش برجسته رهبری کاملا هویدا بود گفت: هر زمان که بندگان وظایف بندگی خود را بخوبی انجام دهند خداوند نیز وعده پیروزی حق بر باطل را محقق می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: با رهبریت ولایت فقیه و عنایات پروردگار 40 سال در برابر مستکبران با قدرت و اتحاد ملی ایستادگی کرده ایم و در ادامه مسیر هم با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته پیروز و سربلند خواهیم بود.
وی به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد نشانه اعتماد به کیفیت کالاست و برای حمایت از حقوق مصرف کننده تعبیه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به 23 مهر سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله شهید اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: امام راحل ،ایشان را فردی سعاتمند میدانستند که عمری در راه هدایت مردم گذراند و در نهایت به مقام والای شهادت نائل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به روز جهانی روشندلان هم اشاره کرد و افزود: باید به جای دلسوزی و ترحم نسبت به آنان، احترام و تکریم به شخصیت آنان را حفظ کرد.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن توصیه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش خواستار ترویج ورزش های همگانی هستند.

انتهای پیام/ ج

کار جهادی راهگشای موفقیت در حل مشکلات جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.