سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین روز از هفته ناجا با تقدیم یک شهید مزین شد

‌ فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شهادت ستوان یکم محمدرضا بهزادپور پس از حدود ۱۲۰ روز جانبازی و در آخرین روز هفته ناجا طی پیامی این واقعه را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) و خانواده صبور این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شهادت، باب گشوده پروردگار برای قرب الی الله است و ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که درکوچ معنویشان به سمت "عند ربهم یرزقون"به افلاک و میعادگاه آسمانیان پر می‌گشایند و به وعده پروردگار از معنویت و معرفت روزی می‌ستانند؛ این نعمتی است که برای آن باید سجده شکر به درگاه حق به جای آورد.

وی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت کنونی میهن عزیزمان مرهون ایثار و تلاش‌های شبانه روزی شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین، امنیت را به شهروندان هدیه و ارزش‌های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

وی بیان کرد: امروز بار دیگر خادمی از خادمان ملت پس از۱۲۰ روز از حماسه‌ای که در مبارزه با مخلان نظم و امنیت آفرید در آخرین روز از هفته‌ای که به بزرگداشت همین حماسه‌ها اختصاص دارد، شربت شهادت نوشید و همرزمان خود را در سنگر نظم و امنیت تنها گذاشت.

وی گفت: اینجانب بعنوان نماینده کارکنان خدوم و جان بر کف مجموعه انتظامی سراسر استان این ضایعه خوشایند برای شهید که توفیق شهادت یافت و ناخوشایند برای ما و دیگر بازماندگان را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای این عزیز علو درجات و حضور در بالاترین مرتبه قدسی و همنشینی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را مسئلت دارم.

سردار بنی اسدی فر افزود: امید آنکه همگان با حضور در آئین تشییع این شهید بزرگوار در کنار سایر خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران مرهمی بر دل داغدار و اشک‌های سوزان این همکار بزرگوارمان باشیم و بار دیگر با امام و شهدا گلگون کفن تجدید بیعت کنیم.
انتهای پیام/ی

انتهای پیام/ی

شهادت جانباز امنیت در هفته نیروی انتظامی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.