سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه کرمان؛

بحث های ملی را جناحی نکنید

امام جمعه کرمان گفت: گاهی اوقات جناح‌ها درگیر بحث‌هایی می‌شوند که یکدیگر را تخریب می‌کنند، اما بحث‌های ملی را هرگز نگذاریم جناحی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی شهر کرمان گفت: از عواملی که باعث شد حادثه کربلا رخ‌دهد و مردم به یاری امام خود نروند، بسترفرهنگی است و اینکه مردم در چه اندیشه‌ای هستند.

امام جمعه کرمان  گفت: روزجهانی تربیت بدنی و روزجهانی استاندارد و به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان را در پیش داریم .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع  به دست عوامل ستم شاهی حرکت انقلاب را سرعت بخشید افزود: این حرکت، مردم کرمان را برای همیشه در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی ماندگار کرد.

وی با اشاره به بحث fatf که این روز‌ها در تمام محافل و خبر‌ها داغ است بیان کرد: تقسیم‌بندی کشور‌هایی که در این قرارداد هستند کشور‌های استاندارد، کشور‌های درحال پیشرفت، کشور‌های غیرهمکار و کشور‌هایی که در لیست سیاه هستند را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید دید برچه مبنایی این تقسیم‌بندی شکل گرفته و ایران در کدام دست‌بندی است افزود: باید این مسئله مد نظر قرار گیرد که چه کشور‌هایی ناظر هستند و کشور‌هایی که قصد پیوستن به این کنوانسیون را دارند چه تعهداتی را باید انجام دهند و بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه کسانی که در این زمینه اظهار نظر می‌کنند بدانند بحث‌هایی که عزت ما در گرو آن است بحث‌های فراجناحی است تصریح کرد: گاهی اوقات جناح‌ها درگیر بحث‌هایی می‌شوند که یکدیگر را تخریب می‌کنند، اما بحث‌های ملی را هرگز نگذاریم جناحی شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نکته مهم دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که ورود به هر قرارداد بین‌المللی با حفظ خطوط قرمز نظام و اسلام باید باشد گفت: در خط مقدم نیرو‌های مسلح ما و به ویژه سپاه ما، خطوط قرمز ما و آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی است و هیچ مصوبه‌ای نباید آن‌ها را نشانه رود.

انتهای پیام/ی

سپاه و نیروهای مسلح خطوط قرمز ما  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.