سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل جدید مدیریت بحران استان کرمانشاه

«جلیل بالایی» طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استان کرمانشاه معرفی شد.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این مراسم اعلام کرد: یکی از اهداف بسیار مهم مدیران خدمت بیشتر و صادقانه به مردم است و در استان همواره تلاش کرده ایم که در این راستا گام برداریم.

مهرداد سالاری گفت: مجموع اقدام هایی که در این راستا در استان با توجه به امکانات محدود انجام شد در مقایسه با دیگر سوانح طبیعی در کشور بسیار قابل توجه می باشد که باید از مجموعه این تلاش ها تقدیر و تشکر کنیم. 

وی در ادامه با بیان اینکه نتیجه عملکرد و تلاش ها در حوزه عمرانی در دیگر حوزه ها نیز تاثیرگذار است، گفت: در این حوزه باید بیشتر تلاش و جدیت داشته باشیم زیرا کار در حوزه عمرانی و فنی بدون شک در دیگر حوزه ها نیز تاثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه یکی از اهداف بسیار مهم خدمت بیشتر و صادقانه به مردم است، خواستار تکریم بیشتر مردم، سعه صدر و تعامل گسترده تر با مردم توسط بخش های مختلف شد.

«جلیل بالایی» طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید مدیریت بحران استان کرمانشاه معرفی و از خدمات «رضا محمودیان» مدیر قبلی تجلیل شد.


رضا محمودیان طی چند روز اخیر به عنوان مدیرکل حراست استانداری کرمانشاه منصوب شد.

انتهای پیام/ز

انتصاب مدیرکل جدید  مدیریت بحران استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.