سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: خوشبختانه یا متاسفانه باید با بولیوی بازی کنیم/ در تیم کی‌روش تنها همدلی بازیکنان اهمیت دارد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: فیفادی اول را از دست دادیم و خوشبختانه یا متاسفانه باید با تیم ملی بولیوی بازی کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: پس از چند هفته‌ای که در لیگ برتر بازی کردیم دومین اردوی تیم ملی بعد از جام جهانی تشکیل شده است. بازهم فیفادی اول را از دست دادیم، اما ۲۴ مهر با تیم ملی بولیوی بازی داریم.

او ادامه داد: همانگونه که می‌دانید در حال حاضر به دلیل برگزاری لیگ ملت‌های اروپا تیم‌های این قاره برای بازی تدارکاتی در دسترس نیستند، اما تیم‌های آمریکای جنوبی و آفریقایی هستند. خوشبختانه یا متاسفانه باید با بولیوی بازی کنیم که امیدوارم بازی خوبی باشد چراکه حریف تیم بدی نیست. بولیوی از تیم‌های آمریکای جنوبی است و فوتبال این قاره هم همیشه خوب و قوی بوده است.

کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی خودش گفت: خداراشکر آسیب دیدگی من رفع شده است، اما تلاش می‌کنم دیگر مشکلی به وجود نیاید. سعی دارم خوب تمرین کنم.

هافبک تیم استقلال تهران درباره اینکه با توجه به مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه اگر او برای جام جهانی آسیب نمی‌دید به صورت ثابت بازی می‌کرد، آیا اکنون احتمال می‌دهد در جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، اظهار داشت: در تیم ملی که کارلوس کی روش ساخته است این مسائل مهم نیست بلکه همدلی تیم اهمیت دارد. به نظر من تمام بازیکنان باید همیشه آماده باشند چه به آن‌ها یک دقیقه بازی برسد، ۹۰ دقیقه و یا در ترکیب نباشند. این موضوع زیاد مهم نیست، اما علاقه دارم در جام ملت‌ها همراه تیم ملی باشم و در آن رقابت‌ها بازی کنم.

کریمی در پایان تصریح کرد: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا هم در اردو‌های تیم ملی خوب کار کنم و هم برای تیم استقلال مثمر ثمر باشم.

انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی در تمرین تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.