سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک از باند قاچاق موادمخدر در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۹۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در راستای طرح برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باندی در امر قاچاق موادمخدر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، اعضای این باند با استفاده از ۳ دستگاه خودرو موادمخدر را از استان‌های همجوار به داخل شهرستان قاچاق می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با دریافت این اطلاعات و شناسایی خودرو‌های مورد نظر، با هماهنگی قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری ماموران عملیان ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی ضربتی، این خودرو‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ آزادی افزود:ماموران در بازرسی این خودرو‌ها ۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی گفت: در این ارتباط ۳ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود:پلیس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه، ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با عاملان عمده و نیز خرده فروش مواد مخدر و نیز همسوی آن دستگیری معتادان را مصمم‌تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده و در این راه همکاری مردم با تماس ۱۱۰ بهترین وسیله برای همکاری با پلیس است.

انتهای پیام/آ

کشف موادمخدر در آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.