سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمان لیگ ایروبیک کشور به پایان خط رسید/ تیم خراسان رضوی قهرمان شد

مسابقات لیگ قهرمانی ایروبیک جوانان و بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نادر مدنی رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: مسابقات لیگ قهرمانی ایروبیک جوانان و بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی افزود: این مسابقات به صورت متمرکز با حضور 50 ورزشکار و در قالب 9 تیم از استان های قزوین، کرمان، خراسان رضوی، عطریات افشار ارومیه، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان، البرز و مرکزی در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: این مسابقات در بخش های تک نفری و سه و پنج نفری تیمی برگزار شد و پس از خراسان رضوی تیم های عطریات افشار ارومیه و کرمان به ترتیب بر سکوهای نایب قهرمانی و سومی ایستادند.

مدنی ادامه داد: در بخش انفرادی جوانان محمدرضا نبی پور از قزوین، امیرحسین صمدی از عطریات افشار ارومیه و حمید شیرخانی از کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: در بخش تیمی سه نفری جوانان عطریات افشار ارومیه قهرمان شد، قزوین به مقام نایب قهرمانی رسید و خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

مدنی افزود: در بخش تیمی پنج نفری نیز عطریات افشار ارومیه اول شد و تیم کرمان در جایگاه دوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی بزرگسالان علی خلیلی از عطریات افشار ارومیه، سهند صفی زاده از کرمان و سعید نجفی از مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 «ایروبیک» جزو فعالیت های ورزشی هوازی (شدت تمرین بالا و مدت تمرین پایین) است و از نظر پزشکی، سیستم قلبی و عروقی را تعلیم می دهد و تنفس یکنواخت از دهان و بینی به صورت توأم در این رشته ورزشی باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن می شود.

ایروبیک وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی و بی‌تابی است زیرا با تولید هورمون «اندروفین» در بدن باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فکری می‌شود.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات قهرمان لیگ ایروبیک کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.