سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل؛

پروژه های بوم گردی مشروط به صیانت از محیط زیست در اردبیل مصوب می شود

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با وجود اولویت پروژه های سرمایه گذاری بوم گردی، موافقت با اجرا مشروط به صیانت از محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح پنج شنبه در جلسه هم اندیشی اولویت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تصریح کرد: استان اردبیل پایلوت طرح های بوم گردی است و از طرح های مرتبط با بوم گردی استقبال می شود.

او افزود: با این وجود موافقت با اجرای پروژه های بوم گردی در روستاها مشروط به صیانت از محیط زیست و معرفی توانمندی روستاها خواهد بود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: همچنین حفظ منابع طبیعی و کمک به اقتصاد مناطق از دیگر ضرورت های پروژه های بوم گردی است.

محمودی با بیان اینکه در کنار بوم گردی  و رونق روستاهای هدف گردشگری به فعال سازی مناطق نمونه گردشگری نیز توجه داریم، ادامه داد: از 37 منطقه نمونه گردشگری، پنج منطقه در دست بخش خصوصی است.

او به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه اشاره و تصریح کرد: در پروژه های سرمایه گذاری موضوع اشتغال زایی نیز با جدیت و به عنوان یک اولویت مورد توجه است و طرح هایی با سطح بالای اشتغال زایی در اولویت حمایتی است.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل پایلوت طرح های بوم گردی است

برچسب ها: بوم گردی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.