سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی حوزه مغان در بیله سوار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی حوزه مغان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیله‌سوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در  بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی حوزه مغان که در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد اظهار کرد: این مراسم با شرکت کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مراکز پارس‌آباد، اصلاندوز، گرمی، انگوت، جعفرآباد و بیله‌سوار برگزار شد.

وی افزود:در بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی حوزه مغان 12 قصه‌گو حضور داشتند که قصه‌های آنها مورد بررسی قرار گرفت و نفرات برتر این جشنواره به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل عنوان کرد: مرحله استانی این جشنواره در 24 مهر ماه با شرکت منتخبان حوزه‌های منطقه‌ای در اردبیل مشخص خواهد شد.

وی گفت: در هر مرکز قصه‌گویی دو نفر برگزیده شده و منتخبان در روزهای 19 و 20 آبان ماه در مرحله منطقه‌ای که به صورت متمرکز با حضور 6 استان اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین، آذربایجان‌های شرقی و غربی و به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد. 

احدزاده آشتی مردم با قصه‌گویی و انتقال آموزه‌ها و پیام از نسل‌های گذشته به نسل آینده کشور را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت : قصه‌گویی در فرهنگ ما ریشه کهنی دارد و  توجه بهینه و همه جانبه همه مسئولان، متولیان و خانواده‌ها در کنار برنامه‌های توسعه‌گری که منجر به رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان می‌شود از اهم اهداف این جشنواره است.
انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره قصه گویی در بیله سوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.