سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۲ هزار خانوار سیل زده از خدمات امدادی هلال احمر مازندران

۲ هزار و ۱۲۰ خانوار آسیب دیده از سیل در ۱۸ شهرستان مازندران از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت:از آغاز عملیات امدادرسانی این جمعیت به سیل زدگان استان تا کنون حدود ۱۰ هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر استان استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز عملیات این جمعیت با توجه به شدت حادثه در غرب استان بوده است، افزود: در مجموع ۲ هزار و ۱۲۰ خانوار آسیب دیده از سیل در ۱۸ شهرستان مازندران از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

اسکان اضطراری ۳۱۲ خانوار و انتقال ۱۵ مصدوم به مراکز درمانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران اسکان اضطراری ۳۱۲ خانوار، تخلیه آب از ۴۴۷ واحد منازل مردم با استفاده از یکصد دستگاه موتور پمپ لجن کش، انتقال ۱۵ مصدوم به مراکز درمانی، رهاسازی ۱۰۲ دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب، توزیع شش هزار و ۵۰۰ قوطی انواع کنسرو، پنج هزار کیلو برنج، ۱۲۰۰ کیلو نایلون، هزار و ۷۰۰ تخته موکت، سه هزار و ۵۱۷ تخته پتو، دو هزار و ۲۰۰ کیلو حبوبات، دو هزارو ۱۹۰ کیلو قندوشکر، ۴۴ هزار ۵۰۰ قرص نان، هزارکیلو چای، ۱۲۰۰ کیلو روغن نباتی، چهارهزار و ۲۰۰ بسته آب معدنی و ۸۴۶ کیلو خرما از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر مازندران در فرایند امدادرسانی به متاثرین از سیلاب در استان بوده است.

اکبری افزود: توزیع ده‌ها بسته بهداشتی و مواد شوینده، البسه، ست ظروف، چادرامدادی، چراغ والور و کلمن آب از دیگر اقلام توزیعی در میان آسیب دیدگان از سیلاب بوده است.

ادامه کمک‌های امدادگران هلال احمر به سیل زدگان غرب مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به نیاز‌های امدادی هم استانی‌های متاثر از سیلاب در اسرع وقت پاسخ می‌دهند.

وی گفت: در این عملیات بیش از ۵۷۰ نفر از نجاتگران و امدادگران و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مازندران با استفاده از ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۸۰ دستگاه انواع خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند و در یک مرحله نیز از ظرفیت بالگرد امدادی و همچنین از سگ‌های تجسس هلال احمر استان نیز استفاده شد.
انتهای پیام/آ

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.