سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بها دادن به موضوع تعاون در رفع مشکلات اقتصادی جامعه موثر است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:بها دادن به موضوع تعاون و حمایت کلان و همه جانبه از تعاونی های موجود در کنار گسترش تعاونی ها به عنوان بنگاه های اقتصادی و اشتغالزای زودبازده می تواند در رفع مشکلات و موانع پیش رو بسیار موثر باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اعضای اتاق تعاون استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  در این دیدار با بیان اینکه تعاون بستر تحقق توامان توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی است که ریشه در آموزه های اسلامی و بومی آحاد جامعه دارد، گفت: مبحث تعاون و همكاری و ديگرياری به عنوان اصلی مهم برای بهبود امور، كاهش محدوديت ها و مشكلات همواره به صورت های مختلف مورد تأكيد قرار گرفته است.


لطیفی افزود: امروز مشکلات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال در کشور وجود دارد و به قطع یقین بها دادن به موضوع تعاون و حمایت کلان و همه جانبه از تعاونی های موجود در کنار گسترش تعاونی ها به عنوان بنگاه های اقتصادی و اشتغالزای زودبازده می تواند در رفع مشکلات و موانع پیش رو بسیار موثر باشد .


مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: ترویج فرهنگ تعاون و بررسی آثار و نتايج آن همواره در برنامه سازی شبکه اشراق مدنظر بوده و هست.


رییس اتاق تعاون استان هم در این دیدار گفت: بخش تعاون در قانون هاي مصوب نظام جمهوری اسلامی ايران، به ويژه قانون اساسي جايگاه ويژه ای دارد و امروزه تقريباً غالب كشورهای جهان با موضوع تعاون مرتبط بوده و در پی گسترش و تقويت اين بخش اقتصادی هستند.


 نصیری افزود: امروزه کارآمدی شیوه اقتصاد تعاونی در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که سهم به سزایی در اقتصاد ملی این کشورها دارد توانمندی ها، ظرفیت ها و مزیت های بالفعل و بالقوه تعاونی ها در حوزه های مختلف زمینه های جذابی را برای اقشار جوان و تحصیلکرده و مستعد که شاید به تنهایی و بدون حمایت های دولتی از امکانات لازم مالی بهره مند نباشند .


وی گفت: اتاق تعاون خود را متولی سازماندهی و ساماندهی هدفمند اقشار مختلف مردم در جهت ورود به عرصه های مختلف اقتصادی که دارای مزیت های نسبی متناسب با امکانات و مواهب فراوان کشور در کنار سرمایه های بزرگ اجتماعی برخوردارند، می داند.

وی در پایان از همراهی رسانه استانی با اتاق تعاون استان و توجه ویژه به این حوزه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار اعضای اتاق تعاون استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.