سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین گیرشدن باند قاچاق انسان در جنوب کشور/ استفاده از شناسنامه اموات برای جعل هویت! + فیلم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از انهدام باند جعل اسناد و مدارک هویتی و دستگیری 14 نفر از اعضاء باند قاچاق انسان در این استان خبر داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار «عزیزالله ملکی» گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این‌که افرادی با همکاری شماری از کارکنان ادارات دولتی یکی از شهرستان‌های استان در امر جعل اسناد و مدارک هویتی فعالیت دارند، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند این افراد در ابعاد گسترده و به‌صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته پس از رصد افراد متوفی فاقد ثبت‌اسناد فوتی، با تبانی خانواده‌های متوفی و همدستی ادارات دخیل، نسبت به تهیه اسناد سجلی هویتی با سیر مراحل اداری واقعی با الصاق عکس اتباع خارجی و ایرانی در خصوص جعل اسناد اقدام می‌کردند.

ملکی تصریح کرد: این کلاه‌برداران ضمن شناسایی اتباع خارجی و یا افراد ایرانی بی‌هویت که قصد خروج از کشور و یا اقامت در داخل کشور داشتند نسبت به سندسازی بر اساس سن - جنس و چهره افراد با اخذ مبالغ زیادی بعضاً تا ۶۰۰ میلیون ریال نسبت به تهیه و ارائه اسناد هویتی اقدام می‌کردند.

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:قاچاق سوخت به اسم صادرات سنگ در بندرعباس + فیلم

انتهای پیام/

انهدام باند جعل اسناد + فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
کی میشود با این خاینین در ارگانهای مختلف بر خورد جدی وبا سلابت بشود یا دیگر شاهد این اعمال نباشیم