سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: دموکرات‌ها به تظاهرکنندگان پول دادند که گردهمایی‌های من را مختل کنند

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با حمله لفظی به دموکرات‌ها، آن‌ها را به پرداخت پول به تظاهرکنندگان برای مختل کردن سخنرانی‌هایش متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد که دموکراتها به تظاهرکنندگان پول داده بودند که در گردهمایی های انتخاباتی او در سال 2016 تظاهرات برگزار کنند.

ترامپ در این خصوص گفت: آنها (دموکراتها) به تظاهرکنندگان پول می دادند که گردهمایی های انتخاباتی من را مختل کنند. زمانی که این کار را می کنی، اتفاقات بدی می افتد. آنها بودند که همه چیز را شروع کردند. من گردهمایی هایی را برگزار می کردم و تظاهرکنندگانی که به آنها پول پرداخت شده بود به این گردهمایی ها می آمدند و مشکل ایجاد می کردند.

رئیس جمهور آمریکا در این مصاحبه هم بیشتر آن اظهاراتی را بیان کرد که در گردهمایی خود در پنسیلوانیا مطرح کرده بود. وی از دموکرات‌ها به دلیل مخالفت با «برت کاوانا»، قاضی جدید دیوان عالی آمریکا انتقاد کرد و باز هم «کریستین بلسی فورد»، زنی که کاوانا را به آزار جنسی متهم کرده بود را مورد حملات لفظی قرار داد.

ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه خود توفان سهمگین مایکل را یک توفان «وحشتناک» توصیف کرد و گفت با فرماندارهای ایالت های فلوریدا، آلاباما و جورجیا در تماس است. وی جزئیات بیشتری در این خصوص بیان نکرد.

دونالد ترامپ در حالی در این مصاحبه حضور یافت که توفان سهمگین مایکل روز گذشته ایالت فلوریدای آمریکا را در نوردید. این توفان وحشتناک تاکنون دو کشته برجای گذاشته است.

با وجود اتهامات جنسی مطرح شده علیه برت کاوانا، چند روز پیش مجلس سنا با 50 رأی موافق در برابر 48 رأی مخالف به گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی کرسی دیوان عالی آمریکا رأی اعتماد داد و کاوانا هم به عنوان قاضی این دیوان سوگند یاد کرد. این در حالی است که تعداد زیادی از معترضان به انتخاب برت کاوانا روز شنبه مقابل ساختمان کنگره تجمع کردند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.