سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب؛

تلاش میلیاردی آمریکا برای ممانعت از نفوذ ایران بی‌اثر بود

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: ترامپ اخیرا گفت که آمریکا 7 هزار میلیارد دلار برای جلوگیری از نفوذ ایران هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سخنرانی خود در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان که امروز (پنجشنبه 19 مهرماه) در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی فرصتی ایجاد کرد تا جانبازان بتوانند در عرصه‌های فرهنگی فعالیت کنند، البته این امر همان تفسیر فلسفه ایثار و شهادت است.

وی افزود: حرکت جانبازان و شهدا در مسیری انجام گرفت که سبب حفظ دین و کشور و حفظ استقلال کشور شد، ایثارگران پس از دوران دفاع مقدس نیز با کار‌های فرهنگی خود به این کار کمک کردند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب تصریح کرد: حرکت حضرت امام(ره) در ایجاد ساختاری مشترک به نحوی که مرجعیت و مردم جامعه را با یک تقسیم کار اداره کنند، سبب ایجاد موقعیتی طلایی برای کسانی شد که در پی احیای دین الهی بودند.

شاکری با اشاره به تحریم تنباکو توسط مرحوم میرزای شیرازی و ماجرای مشروطیت، اظهار کرد: کاری که امام راحل انجام داد، فراتر از همه این تلاش‌ها بود که همان تشکیل نظام اسلامی است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: در مقابل امام(ره)، مکاتبی وجود داشت که برای خود طرفدارانی داشتند؛ مثلا ملی گرایان برای خود، سابقه و برنامه حکومتی داشتند اما امام(ره) تبیین کردند که مغز تفکر سکولاری، نمی تواند جامعه را اداره کند، منافقین هم مدعی حکومت بودند اما در برابر اندیشه امام نتوانستند کاری انجام دهند.

وی درباره اهداف دشمنان برای نابودی و تضعیف انقلاب اسلامی تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا گفت که کشورش هفت هزار میلیارد دلار برای جلوگیری از نفوذ ایران هزینه کرده است، اما نه اینکه آمریکا نخواست بلکه نتوانست این کار را به ثمر برساند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسالت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی این است که نشان دهد جانبازان تا انتهای خط شهادت رفتند و به نقطه‌ای رسیدند که شاید دیگران هیچگاه آن را تجربه نکرده باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.