سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) سپاه بقیه‌الله شیراز خبر داد؛

افتتاح ۷ پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازار‌های شیراز

به همت بازاریان شهر شیراز ۷ پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازار‌ها افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسلم محمدی فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) بازار و اصنافیان سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج بازار شاهچراغ (ع) ضمن قدردانی از بازاریان شهر شیراز به جهت حضور در برنامه‌های مختلف با توجه به مشغله کاری،گفت: هدف از تأسیس پایگاه‌های مقاومت بسیج در بازار‌های شهر شیراز همدلی، وحدت رویه، تعامل، همکاری و آگاهی بین بازاریان عزیز است.

وی در خصوص چگونگی تشکیل بسیج در بازار و اینکه فرمانده و نیرو‌ها چه کسانی هستند و چه‌کاری باید انجام دهند، گفت: قرار نیست در پایگاه سطح بازار از افراد بیرون استفاده شود بلکه فرمانده و بسیجیان از خود همان بازار هستند و عمده کار‌های فرهنگی توسط بازاریان خداجو انجام خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اعتقاد داریم که بسیج ادامه دهنده خون شهدا است و با این حرکت، رزق و روزی بیشتر برای کاسبان آرزومند هستیم؛ با این حرکت جهادی در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سطح بازار شاهچراغ (ع) وحدت رویه همدلی و برابری و برادری بیشتر از گذشته خواهد شد و برنامه‌های زیبایی در سطح بازار‌ها انجام خواهد شد.

وی خطاب به بازاریان شاهچراغ (ع)، تصریح کرد: در جریان مشکلات بازاریان هستیم و قدم‌هایی به‌صورت عملی و زبانی برداشته شده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج بازار شاهچراغ (ع)

برچسب ها: بسیج ، بازار و اصناف ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.