سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی برای تامین کالا‌های اساسی در فارس وجود ندارد/ مردم تخلفات گرانفروشی را به ۱۲۴ گزارش کنند

ذخیره کالا‌های اساسی مردم بر اساس برنامه ریزی انجام شده است و نگرانی برای تامین کالا‌های اساسی در استان فارس وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی همتی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت فارس در بازدید از شرکت‌های پخش کالا، فروشگا‌های زنجیره‌ای و انبار‌های تامین و توزیع کالا در استان، گفت: فرایند تهیه، تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم، کالا و محصولات در استان با نظارت ویژه انجام می شود تا در بحث کمیت و کفیت کالا، به ویژه کالا‌های اساسی خللی ایجاد نشود .

وی افزود: با توجه به شرایط حمل ونقل در ماه‌های اخیر مشکلاتی در بازار ایجاد شد و برخی اقلام نیز تغییر قیمت داشت ، اما نبود کالا در بازار تاکنون گزارش نشده است و تیم نظارت و بازرسی سازمان بر قیمت‌ها نظارت دارند و تخلفات را در اسرع وقت پیگیری و اعمال قانون می‌کنند.

همتی با تاکید بر تفاوت قائل شدن میان گرانی با گرانفروشی، گفت: افزایش قیمت کالا‌هایی که وابستگی ارزی یا گرانی مواد اولیه و نهاده ندارند به هیچ وجه قابل قبول نیست، گرانفروشی در این موارد تخلف است و با جدیت با موارد شناسایی شده برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین و توزیع کالا ها‌ی مورد نیاز مردم باید به سرعت انجام شود، افزود: تامین اغلب کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام شده و در این واحد‌ها کمبودی نداریم و مردم می‌توانند مایحتاج خود را از این مراکز تهیه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت فارس، مردم را ناظران خوبی بر بازار دانست و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده انحراف قیمت واحد‌های صنفی ، مراتب را با دستگاه‌های مربوط از جمله سامانه تلفنی ۱۲۴ درمیان بگذارند تا با متخلفان برخورد شود.
انتهای پیام/ر

با گرانفروشی بصورت قاطعانه برخورد می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.