سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

11 هزار فرزند نیازمند اصفهانی در انتظار حامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت : نزدیک به 11 هزار فرزند نیازمند در جامعه تحت حمایت این نهاد از داشتن حامی محروم هستند که در ایام عزای حضرت رقیه (س) پایگاه‌هایی برای جذب حامیان بر پا می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مهدی رنجکش معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه پیام داستان شهادت حضرت رقیه (س) ضرورت حمایت و دلجویی از ایتام و فرزندان نیازمند بی‌پناه است ، گفت : مردم نیکوکار اصفهان از شیفتگان و عاشقان راستین اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند و در عمل و رفتار جمعی نیز همواره پایبندی خود به این صراط مستقیم هدایت را نشان داده‌اند.

وی بابیان اینکه در ایام شهادت سه‌ساله امام حسین (ع) 100 پایگاه جذب حامی به‌منظور تمسک عملی به سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت در سراسر استان برپا می‌شود ، گفت : این پایگاه‌های در دفاتر کمیته امداد ، مراکز نیکوکاری و برخی محل‌های برگزاری مراسم عزای حضرت رقیه (س) و یک پایگاه مرکزی نیز در محل اداره کل این نهاد دایر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان تعداد ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی در استان اصفهان را 16 هزار و 382 نفر اعلام کرد و گفت : هنوز نزدیک به 11 هزار فرزند نیازمند در جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان وجود دارند که تاکنون از داشتن حامی محروم هستند و امیدواریم به‌زودی و باهمت مردم ولایی اصفهان این نیازمندان هم از حمایت خیران بهره‌مند شوند.

رنجکش ، امکان مشارکت غیرحضوری برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را فراهم دانست وگفت : نیکوکاران عزیز اصفهانی در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به تارنمای mohsenin.ir در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/م

برپایی ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه (س) در استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.