سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی استراتژی توسعه ارتباطات استان بوشهر

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر گفت:استراتژی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه سرویس‌های ارتباطی با روش‌های بهینه و کیفیت و زمان مناسب با همکاری کلیه اپراتور‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان  در نشستی با مدیران تابعه وزارت ارتباطات گفت:استراتژی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه سرویس‌های ارتباطی با روش‌های بهینه, کیفیت و زمان مناسب با همکاری کلیه اپراتور‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: در زمینه بهبود کیفیت ارتباطی استان در حال ایجاد مسیر فیبر پشتیبان جزیره خارگ از دو مسیر رادیوئی و فیبر نوری هستیم که امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده در اسرع وقت اجرای پروژه شروع شود.

وی با اشاره به این موضوع که بیش از ۹۰ درصد جاده‌های اصلی استان دارای پوشش مناسب هستند گفت: تعدادی جاده فرعی در استان وجود دارد که بسیار پر تردد هستند و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه اپراتور‌ها جهت ایجاد پوشش قرار داده شده اند.

علی سملیان در خصوص راه اندازی دستگاه‌های ATM در روستا‌های دارای شرایط از محل طرح خدمات اجباری روستای بیان داشت: در سال گذشته از طریق این طرح ۲۰ دستگاه ATM در روستا‌های استان نصب و راه اندازی گردید و در سال جاری ۱۲ دستگاه سهمیه استان شده است که همگی در مرحله نصب  و  رفع اشکال می‌باشند.

انتهای پیام/م

راه اندازی دستگاه‌های ATM در روستا‌های استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.