سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت وحید یامین‌پور از تحلیلگر سابق‌ بی‌بی‌سی

وحید یامینپور با انتشار پست‌هایی در توییتر و اینستاگرام از علی علیزاده حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین‌پور فعال رسانه‌ای در حمایت از علی علیزاده، تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی و مدرس فلسفه، در رشته توئیتی در صفحه‌ی شخصی خود نوشت:

صاحبان تئوری درخشان "موفرفری‌ها" همان‌ها هستند که سالها با امنیتی‌بازی‌های مبتذل توان فرهنگی جبهه انقلاب را فرسوده کرده‌اند تا همه عادت کنند به‌جای مواجهه‌ی نظری و ارتقاء سطح تحلیل به دنبال اسناد جاسوسی این و آن یا نمادهای ماسونی در رخت و لباسشان بگردند.

تربیت سیاسی مبتنی بر شاخص‌ها و دانش است که بصیرت میاورد نه آویزان شدن دائمی به افشاگری های امنیتی از سابقه و لاحقه‌ی این و آن بهترین چارچوب نظری برای فهم این موضوع همان چارچوب ریزش و رویش است.

یامین پور همچنین در استوری اینستاگرام خود نوشت:

علیزاده در واکنش به این مطلب در توئیتی نوشت:

یامین‌پور با علم به هویت و‌عقبه سیاسی و فلسفیم بعنوان چپ ضدامپریالیست عرفی، و‌ نه پاک کردن این‌هویت، از ایستادنم در جبهه انقلاب و کنار ‌محور مقاومت دفاعی همرزمانه میکند. ‌این پذیرش تکثر یعنی امکان اتحاد همه نیروهای متفاوتی که اولویتشان نابودی سلطه امپریالیسم و اسراییل و سعودی است

گفتنی است چندی قبل علی علیزاده با شرکت در برنامه اتاق خبر شبکه‌ی تلوزیونی من و تو به صحبت درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران، جنگ تروریستی- اقتصادی و روانی دشمنان علیه  ایران و مواضع ضد ایرانی این شبکه سلطنت طلب پرداخت و خواستار شفافیت منابع مالی شبکه ی من و تو شد.

علیزاده پس از شرکت در برنامه‌ی شبکه من و تو و صحبت هایش در این شبکه‌ی سلطنت‌طلب, مورد حمله‌ی تعداد زیادی از اکانت‌های سلطنت قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.