سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم رسانه ها برای احساس امنیت عمومی در جامعه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای نیروی انتظامی امنیت عمومی جامعه خط قرمز است و در این زمینه با هیچ احدی تعارف نداریم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی استان کرمان گفت : برای احساس امنیت عمومی در جامعه رسانه‌ها نقش مهمی برعهده دارند.

وی با بیان به اینکه از مهر سال گذشته تاکنون فوتی‌های تصادفات در کرمان سه درصد کاهش داشته است افزود: در مجموع ۲۴۰ نفر در اثر تصادفات درون‌شهری و ۸۲۴ نفر در تصادفات برون‌شهری جان خود را از دست دادند.

وی گفت: در اجرای ماموریت‌های جاری پلیس در سال گذشته تمرکز ما در حوزه پیشگیری بوده و این مسئله در اولویت کار ما قرار دارد.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه از مهر سال گذشته تاکنون فوتی‌های تصادفات در کرمان سه درصد کاهش داشته افزود: در مجموع 240 نفر در اثر تصادفات درون‌شهری و 824 نفر در تصادفات برون‌شهری جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه 33 درصد آمار سرقت‌ها مهم بوده که کشف آن 15 درصد افزایش پیدا کرده است گفت: در طول سال گذشته 7 شرور مسلح حذف شدند و بیش از 104 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی عنوان کرد: در یک‌سال گذشته بیش از 109 هزار جلد گذرنامه تحویل همشهریان کرمانی شده است و از این تعداد بیش از 52 هزار جلد آن امسال صادر شده است.

وی با بیان اینکه سامانه 197 یک راه ارتباطی بین پلیس و مردم است گفت: از مردم می‌خواهیم که گزارشات خود مبنی بر تخلفات و یا تشویق پلیس را از این طریق با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/س

 

امنیت میهن خط قرمز نیروی انتظامی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.