سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به اقدام ارزشمند عدم حضور مقابل رژیم اشغالگر:

باباصفری: پای اعتقاداتم ایستادم/ ممکن است قراردادم دچار مشکل شود

دروازه‌بان ایرانی تیم استوابخارست گفت: به خاطر اعتقادم مقابل رژیم اشغالگر حاضر به بازی نشدم و پای این اعتقاد ایستاده‌ام.

محسن باباصفری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همراهی نکردن تیمش مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات کاپ اروپا، گفت: من برای  ارزش‌های کشورم و اعتقادی که داشتم دست به این اقدام زدم و حاضر نیستم هرگز مقابل چنین تیمی به میدان بروم.

او افزود: تیم استوا بخارست بعد از دیدار رفت که در رومانی برگزار شد و به پیروزی رسید برای بازی برگشت به این کشور سفر کند و من تصمیم ندارم همچنان تیمم را در این  سفر و مسابقه همراهی کنم.

باباصفری در پاسخ به این سوال که واکنش مسئولان باشگاه و مربیان این تیم در مقابل این اقدام چه بود، گفت: این امتناع من از همراهی تیمم در این مسابقه و آن هم رقابت مهمی که می تواند سرنوشت تیمم را برای ادامه حضور در این مسابقات رقم بزند برای من جریمه ای در پی خواهد داشت. البته من در چند روز گذشته با مسئولان باشگاه صحبت نکردم اما حتما آنها برای من جریمه ای در نظر گرفته اند. حتی در تمرینات چند روز پیش، مربی دروازه بان ها نسبت به این مسئله به من تذکر جدی داد. با این حال من پای اعتقادم ایستاده‌ام.

او  افزود: امکان دارد شرایط قراردادم و ادامه حضورم در این تیم نیز با مشکل مواجه شود به ویژه اگر نتوانیم از این مرحله با نتیجه خوب بیرون بیاییم. با این حال این تصمیمی است که من آگاهانه گرفته‌ام  و امیدوارم عواقب خیلی بدی برایم نداشته باشد. البته هر اتفاقی هم رخ دهد برای من قابل ارزش است.


بیشتر بخوانید:

لژیونر ایران مقابل «رژیم اشغالگر قدس» به میدان نرفت/ اقدام ارزشمند «باباصفری»


انتهای پیام/

اظهارات باباصفری درباره دیدار مقابل رژیم اشغالگر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیرحسین
۱۷:۴۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
احسنت به تو مرد با شرف ، خدا حفظت کنه ؛ خدا برات بسازه.
آفرین
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
درود بر این جوان با غیرت ایرانی