سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنی تمیم:نامه وزارت ورزش برای دریافت ارز ثانویه به بانک مرکزی ارسال شد/ هر یورو 10 هزار تومان

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:وزارت ورزش و جوانان نامه دریافت ارز ثانویه را به بانک مرکزی ارسال کرده است و با جدیت دنبال دریافت ارز هستیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: پس از پیگیری های دوماه گذشته فدراسیون کشتی برای دریافت ارز ثانویه ، برای اعزام تیم های ملی کشتی به رقابت های جهانی و همکاری وزارت ورزش و جوانان در این مورد، نامه دریافت ارز ثانویه از سوی وزارت ورزش و جوانان به بانک مرکزی ارسال شده است و پیگیر دریافت ارز هستیم.

بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: با توجه به اعزام کشتی گیران به کشورهای اروپایی برای شرکت در مسابقات جهانی،فدراسیون کشتی تقاضای دریافت ارز ثانویه به صورت یورو را دارد که قرار است به مبلغ هر یورو 10 هزار تومان به فدراسیون تحویل شود که البته فدراسیون کشتی نیز هزینه ریالی آن را به حساب واریز می کند.

بنی تمیم خاطر نشان کرد: نماینده فدراسیون کشتی پیگیر دریافت ارز از بانک مرکزی است تا ان شاءالله در صورت پرداخت، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با ترکیب کامل ، راهی رقابت های جهانی مجارستان بشوند. امیدواریم با ادامه پیگیری های وزارت ورزش از بانک مرکزی، امکان اعزام تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید به رقابت های زیر 23 سال جهان در رومانی نیز فراهم شود.


بیشتر بخوانید:

آزادکاران اعزامی به رقابت‌های جهانی معرفی شدند/ احتمال حضور تیمی ناقص در مجارستان

فدراسیون کشتی موضوع اعزام تیم های ناقص به رقابت های جهانی را ابلاغ کرد

بنی تمیم:از وزارت ارتباطات کمک مالی دریافت نکردیم/منابع محدود نقدی، فدراسیون کشتی را بلعید!


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره دریافت ارز ثانویه برای فدراسیون کشتی از زبان حمید بنی تمیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.