سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دادگستری لرستان مطرح کرد؛

شهرداری‌ها جلوی ساخت‌وسازهای غیر مجاز را بگیرند

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان گفت: شهرداری‌ها باید با کمک دستگاه قضایی جلوی ساخت‌وساز‌های غیرمجاز را بگیرند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رحیم عزیزی صبح امروز در جلسه هم اندیشی فرمانداران و شهرداران، ضمن اشاره به عدم توجه به خدمات شهری برای معلولین گفت: متاسفانه به مسأله معلولین در امر معبرسازی و ساده سازی عبور و مرور آن‌ها توجه نمی‌شود.

وی افزود: قانون‌مداری در بحث ساخت و ساز در شهر‌ها باید نهادینه شده و تمام موازین شهرسازی در ساخت و ساز‌ها باید رعایت شود.

معاون منابع انسانی دادگستری لرستان با اشاره به این مطلب که متاسفانه در برخی موارد پلیس ساختمان با متخلفین به موقع برخورد نمی‌کند، گفت: ساخت‌وساز‌های غیرمجاز یک شبه انجام نمی‌شود که نتوان جلوی آن‌ها را گرفت و در موارد تخلف پلیس ساختمان باید به موقع و قاطع وارد عمل شود.

وی در ادامه به عدم شاخص واحد در تعیین ضرایب تخلف در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها با کمک دادگستری باید با تخلف شهروندان در ساخت‌و‌ساز معابر و عدم توجه به حقوق سایر شهروندان و همچنین ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و خطرناک با قاطعیت و بدون اغماز وارد عمل شوند.

عزیزی با اشاره به خطرناک بودن بعضی آرا که مجوزی برای ثبت مالکیت بعضی افراد سود جو در حقوق عمومی است گفت: اعضای کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها باید به جدیت نسبت به صدور رای به تخریب در مواردی که ساخت و ساز به حقوق عمومی تجاوز کرده است، اقدام نمایند.

انتهای پیام/د

جلوگیری از  ساخت‌وساز‌های غیر مجاز 

برچسب ها: دادگستری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.