سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز جشنواره اختراعات رویش دماوند و خاوران در سمنان

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان گفت: جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران با حضور مخترعان 18 استان کشور در سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داود فیض رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان گفت: 103 طرح در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران از استان های تهران، سمنان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، گلستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، لرستان، قزوین، البرز، اردبیل، آذربایجان های شرقی و غربی، مرکزی، همدان و گیلان، در سمنان حضور دارند.

وی با اشاره به ثبت 202 طرح در سامانه جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران افزود: از این تعداد در نهایت 103 طرح پذیرفته و در جشنواره ارائه شد.

به گفته فیض، این طرح ها در گروه های الکترونیک و کنترل، برق و قدرت، تجهیزات پزشکی، شیمی، علوم دارویی، کامپیوتر، کشاورزی، عمران، مکانیک، مواد، نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع غذایی ارائه شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان افزود: بیشترین اختراع های ارائه شده در این جشنواره به ترتیب 23 اختراع در گروه تجهیزات پزشکی، 18 اختراع در گروه مکانیک، 13 اختراع در گروه عمران، 13 اختراع در گروه الکترونیک و 10 اختراع در گروه مواد است.
این جشنواره و نمایشگاه 2 روزه است.

انتهای پیام / گ

جزئیات آغاز جشنواره اختراعات رویش دماوند و خاوران در سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.