سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان زنجان از امن‌ترین استان های کشور است /سرقت در استان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:بر اساس آمار وقوع سرقت در استان زنجان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست قضائی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با تاکید بر تداوم برگزاری جلسات تعاملی با دستگاه قضا در سطح استان و شهرستان‌ها گفت: گسترش تعاملات پلیس و دستگاه قضا خدمات رسانی به مردم را ارتقاء می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان موفقیت‌های کسب شده را حاصل تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: دربحث وقوع سرقت مغازه و منزل استان زنجان جزو کم وقوع‌ترین استان‌ها و در رده ۳۱ کشوری قرار داریم.

وی ادامه داد: در وقوع سرقت اتومبیل جزو استان‌های کم وقوع و در رده بیستم و در سرقت موتور سیکلت رده بیست و ششم کشوری را داریم.

سردار آزادی با بیان اینکه در کیف قاپی رده سی ام و در مجموع کل سرقت‌ها رده بیست و ششم را داریم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه وقوع جرایم خشن مثل سرقت مسلحانه، بانک، آدم ربایی و ... صفر بوده است گفت:: قریب صد در صد قتل‌های اتفاق افتاده در سطح استان کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از انواع کالا‌های قاچاق  در استان کشف می‌شود، گفت:: استان زنجان در مسیر تردد هفت استان قرار داشته که پنج استان مرزی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از پشتیبانی قاطع دستگاه قضا از نیروی انتظامی بیان داشت:  بر اساس آماروقوع سرقت در استان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان زنجان است گفت:: در رعایت حقوق شهروندی در مقایسه با سال‌های قبل پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و رضایت مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته است.

سردار آزادی با تقدیر از تعامل و تلاش‌های دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا پشتیبانی قاطع برای نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است.
 
انتهای پیام/ن
 

زنجان جزو استان های امن کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.