سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم معاون هنری وزیر ارشاد؛

اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شدند

اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، با حکم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

هادی مظفری رئیس شورای سیاستگذاری و ابراهیم حقیقی، لیلی گلستان، فرزاد ادیبی، امیر راد، امیراحمد فلسفی، احمد عربانی، مهران هوشیار، کیانوش غریب‌پور، محسن سلیمانی، اردشیر مجردتاکستانی، حمید شانس و سیف‌الله صمدیان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری معرفی شدند.

حسینی در این حکم نوشته است: با عنایت به حسن سوابق علمی و هنری و بهره‌مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم؛ به عنوان رئیس و عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر منصوب می‌شوید. امید است با همکاری و همفکری سایر اعضای شورا در امر برنامه‌ریزی و برگزاری این رویداد هنری موفق و پیروز باشید.

هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری نیز گفت: دبیر جشنواره تجسمی فجر در این دوره در جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره انتخاب و در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

یازدهمین جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی بهمن ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره تجسمی فجر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.