سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان:

منطقه جنگل ابر به عنوان کاندید ثبت جهانی در فهرست یونسکو است

محمد جهانشاهی گفت: منطقه جنگل ابر به عنوان کاندید ثبت جهانی در فهرست یونسکو است و امروز مشاور پروژه محور شاهرود – آزادشهر طرح را در جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان مطرح و موضوع بررسی شد.

محمد جهانشاهی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به مهم بودن کارگروه میراث فرهنگی گفت : جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان امروز در دو بخش برگزار شد که در بخش اول طرح های پیشنهادی سرمایه گذاری در سطح شهرستان از طرف سرمایه گذاران بخش خصوصی ارائه شده بررسی شد و در بخش دوم هم طرح عملیاتی مطالعاتی محور شاهرود – آزادشهر بررسی شد.

وی افزود : با توجه به اینکه منطقه جنگل ابر به عنوان کاندید ثبت جهانی در فهرست یونسکو است امروز مشاور پروژه محور شاهرود – آزادشهر طرح را در این جلسه مطرح و موضوع بررسی شد.

جهانشاهی اظهار داشت: در بخش طرح های پیشنهادی نیز 6 طرح با رقم بیش از 30 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در گرمسار – مهدیشهر – شاهرود و دامغان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : امیدواریم بتوانیم با ارتقاء جایگاه مشارکت های مردمی و بهبود فضای کسب و کار و همکاری و تعامل خوب دستگاه های اجرایی در زمینه گردشگری به توسعه استان سمنان کمک کنیم.

در این جلسه بررسی طرح راهبردی ساماندهی محور شاهرود – آزادشهر و بررسی طرح اکوکمپ گردشگری در منطقه دربند مهدیشهر و طرح هایی در گرمسار و سمنان و2 طرح شاهرود و مهدیشهر انجام شد.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کارگروه میراث فرهنگی استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.