سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب و کار در شبکه یک شتاب گرفت

برنامه «شتاب» در شبکه یک سیما به منظور معرفی و جلب سرمایه، مشتری، همکاری، جذب ایده های خلاقانه و کسب و کارهای نوپا،تولید و پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «شتاب» سکوی پرتاب و شتاب دهنده کارآفرینان جوان ایران است که در هر برنامه جوانان کارآفرین که در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته اند حضور یافته و در برابر کارشناسان، از رمز و راز‌های کسب و کارشان خواهند گفت.

برنامه «شتاب» یک محصول رسانه‌ای نوپا و یک رئالیتی شو ۱۰ دقیقه‌ای است که تلاش می‌کند در فرآیند جذب سرمایه، به کارآفرینان و استارت آپ‌های ایرانی کمک کند.

این برنامه فرصتی برای کسب و کار‌های نوپا و تمامی فعالان اقتصادی در ایران است تا بتوانند با شرکت در آن، کسب و کار خود را از طریق تلویزیون معرفی کرده و برای جذب سرمایه تلاش کنند. جمعی از دانشجویان دانشگاه صدا و سیما و شهید بهشتی تهیه این برنامه را به عهده دارند.

«شتاب» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که روز‌های زوج حوالی ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

«شتاب» به روی آنتن شبکه یک می رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علي
۰۰:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
من بيش از چند كار انجام دادم كه نياز به سرمايه ندارم فقط نياز به مجوز دارم
م.ن. بازاریا
۲۲:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام.
من یک ایده در خصوص فروش محصولات صنایع دستی از طریق سایت دارم.
نیاز به تیمی برای کار دارم.
لطفا تماس بگیرید.
محسن
۲۲:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
با سلام من یک کار افرین ومخترع در اصفهان هستم با عنوان منقل مسافرتی اکاردئونی شب نشین به شماره ثبت اختراع ۹۱۷۳۵ از اداره مالکیت فکری در کارگاهی با اشتغال زائی ۹ نفر اقدام به تولید نیمه انبوه کردم برای تولید انبوه نیاز به سرمایه دارم در صورت امکان حضور در برنامه شما خواهشمندم پاسخ دهید
قربانی